čtvrtek 5. června 2014

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY: Květen 2014

Další měsíc pryč, maturita za mnou, konečně čas na čtení. :) Teda to jsem si myslela. Nakonec mi aktivní tcháneček hned na první den "prázdnin" zařídil brigádu na poli. Takže nakonec ten čas na čtení tak velký není, když přijdu utahaná a v 16h padám do postele s náznaky infarktu. :D. Takže snad za dva měsíce ten čas bude. Pokud mě nesežere hejno komárů, nebo nezašlape stádo vyplašených zajíců, jo a taky se může stát, že se ztratím v kukuřici, až povyroste těch mých 150 cenťáčků mě asi nezachrání. :D Dost vykecávání, jdeme na knížky.

Konečně mě můj modrý zub přestal zlobit a tak přináším čerstvé zprávy, teda fotky jsem chtěla říct. :) (Modrý zub je moje pojmenování Bluetooth). Poslušně hlásím, že knih je 7. Z toho jsou dva recenzní výtisky. Nad zbytkem zaplakala moje peněženka. 

Total price: 895 Kč

Cena nákupu: 80 Kč. Více mě stálo poštovné, než tyto dvě knihy. Vydřiduši. :/ :D To jsou ty dlouho vzpomínané knihy, na které jsem čekala týden z knihkupectví Bux.cz. No asi si tam už nic nekoupím.

Maso od šibenice jsem už i stihla přečíst, pořád se snažím odhodlat se sirkami v očích, abych po práci napsala recenzi, ale nedaří se. Hodně mě to překvapilo, myslela jsem, že ji prodám a ne. Zůstává u mě v knihovničce. 

Malér Eyrová mě zaujal, už ani nevím kde. Asi rok jsem ji sháněla na databáziknih v bazaru. A nakonec ji koupím tak levně novou. :) Hodnocení je vysoké a mě se líbí to téma: Knihy. Může to knihomolovi chybět v knihovně? :)

Tady máme dva recenzní výtisky. Percyho jsem stihla přečíst v týdnu, kdy pršelo a nešlo se na pole. Recenzi můžete najít u mě na blogu. :) A Templářská relikvie je z nakladatelství Metafora. Chtěla jsem první dva díly této série, a nebyly. Radili jsme se s paní a nemělo by to navazovat, tak snad to bude dobré no. :) Jsem z toho nervozní. Pořád čtení odkládám a přitom mám ráda jak templáře, tak knihy na způsob Dana Browna. A Chloe Palov je prý Dan Brown v sukni. :)

Moje vlčí mánie zažívá nejlepší měsíc z roku. Nedělejte poplach jsem četla na čtečce a moooc se mi to líbilo. Vypráví vlastně příběh vědce, který zkoumá vlka v přirozeném prostředí. Je to knížka stará, dokonce rozpadlá, některé listy jsou volně, ale i tak jsem ráda, že ji mám. Osamělou vlčici jsem nečetla, trochu mě zklamala. Ano, věděla jsem, že tam bude dost fotografií, ale nečekala jsem, že tolik. Fotky jsou na celou stranu, někdy i 5 stan je fotek. Textu minimálně. Během půl hodiny jsem se dostala do poloviny knihy. Asi poputuje dál. 

A to nejlepší nakonec. Odměna za maturitu, ne nemám tak hodné rodiče. Odměnila jsem se sama. :D A už mi vrtá v kebulce, že bych si za první výplatu z brigády mohla koupit druhý díl. Sice je to drsná představa, že mě to bude stát den práce, ale tak já se možná obětuji. :D

Tak zatím ahoj šílenci, už mi přišly knihy nové, ale ty už zařadím do Knižních přírůstků červnových. 

PS: Stav knihovny po 20 narozeninách. Darovaných knih: 0. Bééé nikdo mě nemá rád, jsem adoptovaná. :D

7 komentářů:

  1. Taky se nejraději odměňuji sama, je to nejlepší :) A pěkné kousky, toho Palova jsem kupovala bývalému příteli a líbilo se mu to :) A vše nejlepší opožděně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdo neví tak dobře jako ty sama, jaká knížka se ti bude líbit nejvíc že?? :D No, dostala jsem taky nějaké prašulky, tak ještě udělám nájezd někde pak.. :D Jo líbilo? Tak to se na to vrhnu až dočtu Neviditelného strážce. A ještě jednou děkuju :)

      Vymazat
  2. nic z toho jsem necetla , ale koukam ze si snizila pocet knizek :D bud rada za brigadu venku aspon se opalis :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hra o trůny!! Nádhera. Já teď našla v antikvariátu druhý díl, druhou část. Tak sehnat ještě ten zbytek. Percy je skvělý. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale těch peněz!! :D 600 Kč a pak najdu na internetu, že se to prodává za 400 Kč. No málem mě kleplo!! A to jsem chtěla ušetřit za poštovné. No ušetřila jsem tak, že jsem mohla stovku mít navíc a nemám. :D :/

      Vymazat
  4. Malér Eyrová je fantastická! A má i druhý díl, což je...Ztracena v dobré knize =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zpětnou vazbu. :) Komentáře typu dvouslovné věty: Hezký blog, recenze, knihy + Váš odkaz na blog nebudu publikovat. Nezlobte se. :) Nepřijde mi to jako upřímný komentář, ale jen jako reklama.