neděle 15. června 2014

DENÍČEK: Nominace Bloger Tag

Tak jsem byla nominovaná na Bloger Tag, tak zkusím o sobě něco prozradit a odpovědět na otázky. :)

Pravidla
Povězte o sobě deset věcí
Odpověz na deset otázek blogera, který tě nominoval

Jen deset věcí? OK, to je výzva.

1. Miluju čtení, to asi není překvapení. Přečtené knihy prodávám, a za peníze jich nakoupím ještě víc, tím pádem se u mě knihy čím dál více hromadí.

2. Má první kniha, kterou jsem si koupila sama byl Eragon. Šetřila jsem na něj 5 měsíců. Od té doby je to moje srdcovka.

3. Jsem posedlá vlky. To už asi někteří vědí. :) Jak vidím jakoukoliv knihu, kde by se vlk, nebo vlkodlak měl objevit, tak po ni hned sahám.

4. Právě jsem byla přijatá na vysokou školu obor Knihovnictví a informační technologie.

5. Žiju kousek od Opavy, ale jsem rodilý Krnovák a jsem na to hrdá. 

6. Ráda jezdím na kole různě po výletech. Kolikrát jsem někam jela po neznámé cestě i lesních cestách, a vždy jsem trefila domů, i když jsem se nevracela stejnou cestou. Sama to nechápu.

7. Miluju středověk a vše s ním spojené. Jak vidím hrad, tak jsem uchvácená. Nejraději bych ho celý prolezla každou místnost, sklep, stáj a všechno. Nejvíce mě fascinují rytíři a různé zbraně. Asi jsem se měla narodit jako kluk. :) :P

8. Každé úterý jezdím za svým hafanem 23 km daleko. Protože ho mám nejvíc ráda a mrzí mě, že už nemůže být se mnou.

9. Dokážu strávit opravdu hodně času na databáziknih, kdysi jsem zbožňovala program Calibre, kam jsem hodnotila knihy, vypisovala poctivě všechny údaje o knihách, dávala úryvky a podobně.

10. Nečtu anotace a nečtu ani recenze. Recenzi si přečtu jen u té knihy, kterou vím, že nechci číst. Vadí mi, kolik toho je prozrazeno. Raději otevřu knihu a vůbec dopředu netuším, co v ní bude.

A tady mám otázky z Knižního očistce:

Jaký máš názor na spor mezi Ukrajinou a Ruskem?
No, jsem z toho nervozní. Bojím se, aby to nedošlo až k nám, to už tady jednou bylo.

Co nejvíce zaplňuje tvůj volný čas (kromě čtení, samozřejmě) ?
Čtení a pak je hned za tím sledování seriálů. Miluju například Sběratelé kostí.
Věříš na duchy, upíry, vlkodlaky, čaroděje, boha?
V boha nevěřím, vlkodlaky mám ráda. S duchy je to ošemetné. Byla jsem svědkem nevysvětlitelných věcí, které do teď nikdo nikdy nedokázal vysvětlit. Takže asi nějaké to nadpřirozeno tady je.

Co se ti líbilo více Pán prstenů jako film nebo jako kniha?
Knihy jsem si koupila, ale zatím nečetla, takže nemůžu porovnat. Filmy se mi líbí, ale přijdou mi moc zdlouhavé. Ale moc se mi líbí soundtrack. :)

Kdo je tvůj vzor?
Můj přítel. Motivuje mě, abych věci dělala poctivě, neodkládala je a ať si více věřím.

V jakém typu knih nebo filmů se vyžíváš? Romantika, akce nebo nějaká vyvražďovačka?
Hmm těžká otázka, já filmy moc nesleduju. Mám ráda pohádky jako Já padouch. A i z těch fantastických filmů se něco najde. Nejoblíbenější film je Van Helsing.

Proč bloguješ?
Protože mám místo hlavy cedník, jak říká moje mamka. Hrozně rychle zapomínám a tak si píšu o čem knihy byly a jak se mi líbily, když zapomenu, tak ať se mám kam podívat.

Jaká literární postava ti přijde nejlépe promyšlená?
Tak tohle je opravdu těžká otázka. Zamýšlím se nad nejoblíbenějšími knihami a nevím. Možná hlavní postava z knihy Pán čarodějnic. Napřed je to dobrý chlap a pak s jeho přeměnou na vlkodlaka se z něj stává bestie, která nemá slitování.

Pán prstenů nebo Harry Potter? Proč?
Harry Potter, protože jsem Pána prstenů zatím nečetla. A to co jsem četla, ten kousek, kde bylo asi 20 stran jen o dýmce mě zklamal.

Kdo je ti z blogerského světa nejbližší?
Lucka Feixová, protože vím, že čte ty moje hlody. Ráda zanechá i nějaký komentář a to mě motivuje k pokračování aktivity na blogu. (Ne aby jsi byla moc namyšlená. Dvakrát v jednom týdnu zmíněná ve článku.)

4 komentáře:

  1. Ty si mi prirostla tim jak sme si psali na fb :) jsi tak obycejna (myslim to dobre :D ) nemam rada lidi co si na neco hrajou a jsou povýšený a ty jsi hodná , normální holčina :)) také veřím že něco nadpřirozeného je , u mě urcite vyhrává Pán prstenů , film me dostal uz v roce 2001kdy me na nej brat vzal do kina , cetla jsem knihy -bylo spatne ze jsem si predstavovala hrdiny tak jak byli ve filmu ale i tak je to velice dobre napsane :)PS: ty bys někdy ty me blaboly take mohla cist a neco zanechat :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och, takové komplimenty. :) Napravím to.. :) Jak jsem psala, mám místo hlavy cedník a vždy zapomenu, jak se jmenuje ten tvůj blog. :) Musím si ho dát do oblíbených. :) Pokud nezapomenu :D

      Vymazat
  2. kdyz tady kliknes na moje jmeno a následne na moje webová stránka hned te to presmeruje :-P taky mam hlavu jak cednik :D co neudelam hned zapominam :D nejhorsi kdyz jedu k rodicum a u nich pred barakem si vzpomenu ze veci ktere jsem jim mela privest jsem nechala u botniku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem tam.. :D Jo já nechávám pořád všude všechno. Babička mě nabalí dobrotama a já tu tašku nechám na mrazáku, nebo botníku. Klíče hledám už 2 týdny. :D

      Vymazat

Děkuji za zpětnou vazbu. :) Komentáře typu dvouslovné věty: Hezký blog, recenze, knihy + Váš odkaz na blog nebudu publikovat. Nezlobte se. :) Nepřijde mi to jako upřímný komentář, ale jen jako reklama.