čtvrtek 12. června 2014

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY: Červen 2014


Jelikož jsem trochu utrácela peníze, které jsem dostala na narozeniny, tak musím začít psát tento příspěvek už teď. Tímto zdravím Lucku, vím, že to pokaždé čteš a minule jsi říkala, že jich mám nějak málo, tak to nyní napravuji. :) Asi začnu..


Zatím se má sbírka rozrostla o 13 kousků, nepočítám knihy, které ještě mají dorazit. Pak budu muset tuto fotku přefotit. :) Hromada vypadá strašidelně, ale moc peněz jsem za ní nedala. Čtyři knihy jsou recenzní výtisky, čtyři knihy jsou z bazaru a pět knih je z výprodeje. :)



Začnu recenzními výtisky. Žádný sex je úterý jsem vzala ze zvědavosti po diskutování na facebooku se na ní docela těším. :) Trochu se knihcentra bojím po té "skvělé" knize Sex v Praze, tak uvidíme, co bude tohle za poklad. Pak tady mám knihy z nakladatelství Galatea. Na knihy Hrej hráčem a Hrej tajně vidím pořád na internetu spoustu recenzí, já se přiznám, že jsem je nečetla. Dopředu nechci nikdy vědět, o čem kniha je. Nečtu ani anotace, ale po přečtení k knihy čtu i recenze, abych věděla, jestli mám s někým stejný názor na knihu, tak uvidíme, jak tohle dopadne. :) Přivolávání je žhavá novinka, tak do té se pustím asi jako první, vypadá opravdu skvěle. Musela jsem se s knihami hodinu muckat. :)

Pak jsou tady knihy z bazaru. Na Drakie jsem zvědavá, protože knihu znám jen podle obálky. Ani nevím, co se o ní říká.

 Znamení vlka jsem chtěla už od jeho vydání a Splynutí jsem prostě musela mít!! Vlci!!! Víc nemusím dodávat.



Ale asi největší radost mám z této knihy. Znáte to, někde zahlédnete knihu, uděláte i na vás nečekanou věc a přečtete si anotaci, přečtete si nadšené komentáře na knihu a řeknete si, tu prostě chci. A tak jsem to měla já s touto knihou. :)



Knihy z Krnova. To si tak jednou jedu na slavnostní vyřazení a předání maturitního vysvědčení a najednou stojím se spolužačkou v obchodě s knihami a mám plnou náruč knih. :) Ve správný čas na špatném místě, nebo správném? :) 0:) Tak si to představte, tak vybírám jen jednu knihu, kterou si odnesu a prodavačka mi řekne, že je 50 % sleva na všechny knihy. Musím podotknout, že už tak to je obchod s levnými knihami. Nákup za 300 Kč. :P :) Mapu v kůži jsem vyhlížela už dlouho a ona tam pokaždé v tom obchodě ležela a já váhala, jestli si ji vzít a nebo ne. Tak ji mám :) Drood mě zaujal hlavně tloušťkou, jak je kniha tlustá a ještě levná, tak je moje. A série o Siegfridovi bude pro mě překvapením, protože krom tohoto faktu nevím o knihách vůbec nic. :)

10 komentářů:

  1. Jéé, krásné knížky. :)
    Hrej tajně bych si taky chtěla přečíst, první díl se mi líbil. :) A Přivolávání už mi brzy přijde. :3 :) Zavidím ti tolik knih.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že na Hrej hráčem jsou tak skvělé ohlasy. To se na ni těším. :)

      Vymazat
  2. Hrej hráčem vřele doporučuji. Je to fajn oddechovka a člověk zná obsah z amerických filmů. :)) Druhý díl Hrej tajně jsem si koupila v úterý a ještě jem se do toho nepustila, ale těším se. :)) Zbytek bych si také ráda přečetla.. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář. :) Teď jste mi úplně rozhodily priority :D

      Vymazat
  3. Ůžasné knižky, určite chcem siahnuť po knihe Přivolávaní, pretože vyzerá skvelo a príbeh môže byť super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusím co nejdříve knihu přečíst a napsat na ní recenzi, když ji ještě nikdo nezná. :)

      Vymazat
  4. už včera jsem ti tu psala koment jenze jsem zapomnela na opisování otravného kodu a omilem okno zavrela :D :(( takze koment ztracen , Nic z toho jsem necetla ani nemam doma , Na hrej hráčem jsem slysela samou chválu , to samé i na Drakii , děkuji za zmínení v článku :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic z toho? :) Asi máš jiný vkus, nebo nejsi tak velký knihomol. A takový velký výběr jsem ti dala.. :D :) Za zmínění neděkuj, vzpomněla jsem si při psaní na tebe a věrným čtenářům je třeba se nějak odvděčit. :D A jak jsi hned věděla, že myslím tebe.. :D

      Vymazat
  5. Myslim ze si dost komentujem a i píšem na fb tak sem si rikala jinou Lucku asi nemysli :D mám trochu jiný vkus :D me se fantasy nelíbí :( knihomol jsem dost velký :D Hrej tajne jsem si chtela pořídit ale pak po několika recenzich mi to prislo na jedno brdo s ostarními knihami ....

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní výběr, už se těším na recenze :) Mě se nejvíce zamlouvá Dopis z ostrova Skye, a vůbec jsem neznala Dědictví - musím si o něm něco zjistit :) úspěšné nákupy, závidím :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zpětnou vazbu. :) Komentáře typu dvouslovné věty: Hezký blog, recenze, knihy + Váš odkaz na blog nebudu publikovat. Nezlobte se. :) Nepřijde mi to jako upřímný komentář, ale jen jako reklama.