středa 10. září 2014

RECENZE: Hrej tajně - Emma Hart

Mé hodnocení: 95 %

Hraj tajně je druhým příběhem ze série The game. Recenzi na první díl si můžete přečíst ZDE. Jak už to tak bývá u romantických knih, které jsou v sérii, tak dostávají v následujících knihách více prostoru vedlejší postavy. Tentokrát to je Megan a Aston, kdo četl první díl, tak zná. V prvním díle se mi zdál Aston jako blbec, ale v této knize jsem si ho zamilovala.

Aston je stejně jako jeho kamarád Braden sukničkář. Nedělá to ani tak pro potěšení, ale spíš aby na chvíli zapomněl. Nemá zrovna nejhezčí vzpomínky na dětství. Měl trochu problémy s matkou a tak jej vychovával starouš. Starouš je nová postava, kterou si rozhodně zamilujete. Je to starší pán zahalený v kouři z tabáku, ale duchem je mladý a hlavně je vtipný. Nerada jsem se s ním po přečtení loučila. Megan si z předchozího dílu moc nepamatuju, ale v tomto díle jsem si ji oblíbila. Holka z bohaté rodiny, která vůbec není rozmazlená, nebo namyšlená a co víc knihomolové nastražte ouška, ráda čte!!  Jednoho víkendu po sobě Aston a Megan zatouží a tak spolu hupsnou do postele. Úlet na jednu noc, říkali si, ale z jedné se stala druhá i třetí. Aston začne cítit, že tahle holka není jako ostatní. Zajímá se o něj a ona zajímá jeho. V začínající romanci by nebyl žádný háček nebýt Bradena, který se rád chová jako velký bratr a chrání Megan před všemi kluky v okolí, jen pro jistotu, aby ji žádný nemohl ublížit.

Společným tématem těchto dvou knih Hrej hráčem a Hrej tajně je temná minulost jednoho z páru. Aston má svého kostlivce ve skříni, kvůli kterému má nízké sebevědomí sám o sobě. Proto se chová někdy jako blbec. Oproti prvnímu dílu mi tento přišel uvěřitelnější. Hlavně rodinné problémy, které v prvním díle vycházely ze strachu z bratra, který jsem úplně nechápala. V tomto díle jsem hlavnímu hrdinovy jeho nízké sebevědomí nevyčítala, chápala jsem ho. V prvním díle mi do plných 100 % v hodnocení vadila ta sázka. Málo uvěřitelná, v jeden čas dva lidé si dají stejnou vsázku, ale tento příběh by se mohl klidně stát komukoliv z nás.

Za mě přečíst? Určitě ano, ano a ještě jednou ano. Většině se sice líbí více první díl, ale mě právě tento. To jsou přesně takové romantické knihy, které potřebuji, když chci číst o lásce, kde musí překročit nějakou překážku. Jsou to útlé knížky, takže vím, že když si pomyslím „Hmm teď bych měla chuť na nějakou romantickou knížku, ale nemám teď zrovna moc času na čtení“, tak si mohu vzít jednu z knih Emmy Hart a za den ji mám přelouskanou. Můj mozek dostane to, co chtěl. Bude po přečtení plout na obloze mezi hvězdami a na očích budu mít růžové brýle. A to je podle mého názoru občas třeba. Přečíst takovouto odlehčující četbu. Můžu říct, že jsem teď měla menší čtecí blok a tato kniha mě nastartovala a já za týden přečetla hned několik knih a to si myslím, že něco znamená.

Děkuji nakladatelství Galatea za poskytnutí recenzního výtisku.