pondělí 29. června 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY: Červenec 2015


Já vím, já vím. Zase jsem tady s přírůstkami moc brzy. :) Tentokrát pro to mám i dobrý důvod. Pojedu na dovču, takže nebude čas na to, abych přírůstky mohla sepsat na začátku měsíce. Tak vám je ukážu hned.



Docela se mi to i hodí, protože mám dilema, kterou z knih si vzít s sebou do autobusu, můžete poradit. :) Mám tedy nakoupeno v průběhu června 8 knih. Opět mě lákají všechny a hned bych je chtěla číst nejlépe všechny najednou. Teď už mi začaly i prázdniny, tak číst můžu jupí. :)


Jako první tady mám svou první knihu od Kinga Lunapark :) Je ironií, že mě k němu přivedl brácha, který čte jen svátečně. Koupila jsem ji pro ni a já si ji teda napřed přečtu no.. :) Jsem na to zvědavá. Doufám, že je to nějaká podařenější kniha z jeho pera, aby mě hned na začátek neodradila.  Přiznám se, že horory nemám ráda, pak mám divoké sny. Ale na kolotoče nechodím, tak snad to přežiju bez následků.
Druhou knihou je Loviště. Autorku miluji, první kniha série Alfa a Omega sice nezaujala v srdci takové místo, jako Marcy a ani mě další díly nelákaly, ale dám tomu druhou šanci. Ještě sehnat ten první díl na re-reading.

Láska v Provenci by se možná na cestu do Benátek a Verony hodila, co? :) Tlustá je tak akorát, aby mě netáhla k zemi a aby stačila na cestu asi 20 hodinovou, no uvidíme. :) Jen to hodnocení nemá jedno z nejlepších, ale ani nízké. Tak váhám.
Agnes je jedna z těch knih, které vidíte, jak je lidi vychvalují a navíc jsou ty knihy i zlevněné většinou v levných knihách a vy po ní začnete toužit, až když je vyprodaná. :D No, jsem případ. Pak ji kupuji za "normální" cenu od někoho z bazaru, i když dobře vím, že ho stála možná tak 60,- Agnes odsouzená za vraždu svého pána může být taky zajímavá. Je to těžké rozhodování.

 Přechod můžu vyloučit, ne, že bych jej nechtěla číst, ale ten tahat vážně nebudu. Škoda. Údajný názor Kinga na přebalu a místo anotace úryvek z knihy. Nevím tedy, co si o knize myslet a co od ní očekávat.
(Ne)obyčejný kluk byl přibrán spolu s některými knihami od jedné prodejkyně. Anotace zase chybí, takže se nechám překvapit.

A jako poslední dvě knihy s překrásnými obálkami. Archiv si nechci po cestě zničit, takže zůstane asi doma. První tři věty anotace obsahují pro mne kouzelná slůvka: knihovník, archiv, knihy. To se mi už teď líbí, jak by taky ne, když studuji na knihovnici že? :) Víc číst z anotace ani nemusím. Zatím nebyla žádná z knih od CooBoo,  která by se mi nelíbila. Nevím, jak to dělají, ale stránky těchto knih opravdu rychle utíkají a já mám vždy knihu přečtenou za maximálně dva dny. Velikost a písmo mi naprosto vyhovuje. :)
Dcera sněhu anotace slibuje silný příběh, takže od této knihy asi prozatím ruce dál. Mám z ní obavy. Když dva manželé trápí, že se jim nedaří mít dítě, tak to asi není kniha na odreagování do autobusu. Ale určitě si na ní během léta čas udělám, hlavně, jak se budu chtít schladit.

Kterou jste četli? Kterou byste si vzali na cestu vy? :)


3 komentáře:

  1. Dcera sněhu je úžasná kniha, ale súhlasím, na dovolenku sa moc nehodí. Ideálny čas je zima, schovať sa pod deku, do jednej ruky voňavý čaj, do druhej kniha. (Ne)obyčejný kluk síce tiež nie je úplne pozitívne čítanie, ale vlastne tak trošku aj je. Ale hlavne, je to nádherná kniha, na dovolenku si ju určite zober :).
    Agnes som si tiež kupovala iba na základe samých pozitívnych ohlasov. A inak v Levných knihách sa stále predáva, za 39 Kč. Resp. u nás (v OC Olympia v Brne) ju stále máme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za rady :) Agnes možná ještě někde je, ale já bydlím u Opavy a tady levné knihy nejsou :/ Až v Ostravě a tam já jen kvůli toho nepojedu. :)

      Vymazat
  2. Knihu Dcera sněhu mám doma, ale ještě jsem se k ní nedostala. Zřejmě si ji nechám až na dlouhé zimní večery :)
    Jinak knihu (Ne) obyčejný kluk ti moc opravdu moc závidím, jelikož bych si ji ráda co nevidět také přečetla :)

    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zpětnou vazbu. :) Komentáře typu dvouslovné věty: Hezký blog, recenze, knihy + Váš odkaz na blog nebudu publikovat. Nezlobte se. :) Nepřijde mi to jako upřímný komentář, ale jen jako reklama.