neděle 3. ledna 2016

SOUHRN: 2015

Tak tady mám své první vyčíslení celého roku. Sama se sebou jsem docela nespokojená. Čtení pokračovalo tak jako vždy. Každý měsíc bylo několik přečtených knih, recenze byly tak na 2-3 z nich až to ustalo téměř úplně. Čtení mě bavilo stále stejně, jen se donutit k psaní, byl problém. Hlavně, jak akorát dočtu knihu a hned beru drouhou do rukou. To je asi nejhorší, co můžu udělat. Představuju si svou hlavu jako přepisovatelné DVD. :) Jedna kniha se přemazává tou novou právě čtenou a za chvíli nevím, o čem kniha přesně byla. Krom hlavní pointy, kterou do recenze nemůžu dát, nevím nic, co bych vyzdvihla nebo pohanila.

No, tak to se mnou je.. Chlubit se úlovky a nákupy, to ano, ale napsat názory na ně, už ne. :) Zkusím se letos polepšit. :)

Jsem sice milovník Databázeknih, ale po zjištění funkcí na Goodreads jako průběh čtení, jsem trochu prozkoumala celé stránky a moc se mi líbí jejich roční shrnutí. Proto vám jej zde ráda ukáži.

Přečtených knih je ve skutečnosti 67, nevím, kam uteklo těch 6 knih, ale měly tam být také. :)


















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za zpětnou vazbu. :) Komentáře typu dvouslovné věty: Hezký blog, recenze, knihy + Váš odkaz na blog nebudu publikovat. Nezlobte se. :) Nepřijde mi to jako upřímný komentář, ale jen jako reklama.